Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020

Αποχαιρετιστήριο κλαψ


Παρακολουθώ λοιπόν όλο το καλοκαίρι ότι πολλά παλιόπαιδα συνεχίζετε να μπαίνετε στο classroom παρόλο που είχα σταματήσει τις αναρτήσεις. Δε λέω. Μου έκαμε εντύπωση. Γι' αυτό οφείλω να σας αποχαιρετήσω επισήμως πια, μιας και φέτος δεν θα είμαστε μαζί και αυτό είναι οριστικό. Έναν καινούργιο δάσκαλο ή δασκάλα θα έχετε στην ΣΤ', στον/στην οποίο/α θα πρέπει να δείξετε τον καλύτερο εαυτό σας😂😂 (εντάξει λέμε και καμιά σαχλαμάρα να περνάει η ώρα!!!). Να μην μαλώνετε, να φοράτε την ζακέτα σας (και την μάσκα σας) και να τρώτε όλο το φαγητό σας😂😂😂.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
(όχι ολόκληρη. Προβλέπω τον Δεκέμβριο να μας μαζεύουν πάλι μέσα😂😂)

Υ.Γ. Έχω δανείσει στο σχολείο την σφαλιαριέρα μου, οπότε το νου σας. Σοβαρευτείτε τώρα που μεγαλώσατε και προσπαθήστε να συμπεριφέρεστε ανάλογα. Ξεπεράστε τις καθημερινές αψιμαχίες και χτίστε σχέσεις μεταξύ σας που θα τις έχετε για μια ζωή. 


 

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστω ,κυριε Σουλιωτη θα μου λειψετε


Ασχετος

φαλακροκορακας είπε...

Κι εμένα μικρέ

Πρασσας είπε...

😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧

Ανώνυμος είπε...

Θα μας λείψετε πάρα πολύ!!!!!😭 Σας αγαπάμε πολύ και ελπίζουμε να σας ξανά δούμε!!!!!!!❤️