Τετάρτη 26 Ιουνίου 2024

Οι γονείς σου θα είναι πάντα εκεί για σένα

 


"Ένα αγοράκι είπε στους γονείς του:
"Είμαι ήδη μεγάλος.
Μπορώ να πάω μόνος μου στο χωριό στο σπίτι της γιαγιάς ; "
Μετά από μια σύντομη συζήτηση οι γονείς δέχτηκαν.
Καθώς περίμεναν το τρένο να αναχωρήσει,
αποχαιρέτησαν τον γιο τους δίνοντας του συμβουλές έξω από το παράθυρο,
ενώ ο μικρός τους επαναλάμβανε:
"Το ξέρω! Μου τα έχετε πει περισσότερες από 1000 φορές. "
Το τρένο κοντεύει να φύγει
και η μαμά του ψιθύρισε στο αυτί του:
"Γιε μου, αν νιώσεις άσχημα ή ανασφαλής,
αυτό είναι για σένα!".
Και του έβαλε κάτι στην τσέπη του.
Τώρα ο μικρός είναι μόνος
καθισμένος στο τρένο όπως ήθελε, χωρίς τους γονείς τους για πρώτη φορά. Θαύμαζε το τοπίο από το παράθυρο,
γύρω του άγνωστοι σπρώχνουν και κάνουν πολύ θόρυβο, κάθε στάση μπαίνουν βγαίνουν από το βαγόνι. Ο ελεγκτής του τρένου κάνει αρνητικά σχόλια που το παιδί είναι μόνο. Ένας άλλος τον κοίταζει με λύπηση.
Ο μικρός αισθάνεται τώρα άσχημα κάθε λεπτό που περνά. Και τώρα φοβάται.
Έσκυψε το κεφάλι του με δάκρυα... νιώθει φοβισμένος και μόνος.
Τότε θυμήθηκε την ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ που του έβαλε κάτι στην τσέπη του,
τρέμει, ψάχνει για αυτό που του έβαλε η μανούλα του.
Βρήκε ένα κομμάτι χαρτί που έγραφε:
"Γιε μου, είμαι στο τελευταίο βαγόνι!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: